دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معوقه هفته یازدهم لیگ برتر| مربی اسپانیایی نساجی با شکست استارت زد/ پرسپولیس به دو قدمی صدر رسید

معوقه هفته یازدهم لیگ برتر| مربی اسپانیایی نساجی با شکست استارت زد  پرسپولیس به دو قدمی صدر رسید
پرسپولیس با عبور از نساجی مازندران در سایه استقلال و سپاهان قرار گرفت.
کد خبر : 887739

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت پرسپولیس یک بر صفر برنده شد.

داور: سید رضا مهدوی

اخطار: گئورگی گولسیانی و علیرضا بیرانوند (پرسپولیس) ؛ فرزاد زامهران (نساجی)

گل: شهاب زاهدی (۳۱)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، محمد‌مهدی احمدی، دانیال اسماعیلی‌فر (۴۶- وحدت هنانوف)، سینا اسد‌بیگی، سروش رفیعی (۹۰- میلاد سرلک)، سعید صادقی (۴۶- محمد عمری)، مهدی ترابی (۷۸- میلاد سورگی)، امید عالیشاه و شهاب زاهدی (۹۰- مسعود ریگی).

ترکیب نساجی: رشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، امیرحسین سام‌دلیری، صابر حردانی (۶۶- اسماعیل بابایی)، سعید غلامعلی‌بیگی، مهرداد عبدی، محمدرضا ترابی (۷۲- احد جمشیدی)، فرشید اسماعیلی‌ (۷۲- امیرحسین مهجوری)، فرزاد زامهران، نونو دلگادو و علا عباس (۶۰- آریا برزگر).

پرسپولیس در نیمه اول تیم برتر زمین نبود اما شهاب زاهدی گل برتری سرخپوشان را به ثمر رساند. در نیمه دوم نساجی مازندران تلاش آنچنانی نکرد تا نتیجه را جبران کند و در نهایت سرخپوشان برنده شدند.

با این نتیجه پرسپولیس ۲۹ امتیازی شد و با توجه به شکست سپاهان مقابل گل‌گهر، هم امتیاز با استقلال در رده سوم جدول ایستاد در حالی که تنها دو امتیاز با صدر فاصله دارد. نساجی هم با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته